متن مصاحبه جالب با عزت الله گلی

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
متن مصاحبه جالب با عزت الله گلی

با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گلی، لطفا خودتان را بیشتر برای ما و بینندگان وب فوتسالی ها معرفی کنید

- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما آقای حنفی ، من عزت الله گلی هستم 21 ساله از روستای آرخ بزرگ و در رشته امور بانکی فوق دیپلم گرفتم و در حضور شما هستم ..

فوتبال را از کجا شروع کردید؟کاشف استعداد شما چه کسی بود؟

-فوتبالم را از زمین های خاکی آرخ شروع کردم و در دوره راهنمایی به مدرسه فوتبال آق قلا رفتم و به مدت سه سال با آقای کریم قریشی کار کردم و نهایت استفاده از تجربیات ایشان را انجام دادم.

در چه تیم هایی حضور داشتید ؟ هم اکنون در کدام تیم توپ میزنید؟

- در تیم های دهیاری آرخ بزرگ - منتخب دانش آموزان استان - امید های آق قلا - امید های گمیشان - شهید ایری پنج پیکر- شهرداری و شورای اسلامی سیمین شهر ( اورکت حاجی - حاضر در لیگ خزر بندر ترکمن امسال ) و هم اکنون در تیم امید شاهین بندر گز بازی میکنم

ممنونم، پست شما در تیم چیست؟ اکثرا هافبک وسط بازی میکنم

از عناوین و افتخارات خودتان برای ما بگویید؟

-سومی آموزشگاه های استان - قهرمانی در مسابقات دانشگاه های غیر انتفاعی استان- قهرمانی استان با تیم امید گمیشان و اولی در مرحله اول و صعود به مرحله دوم این رقابت ها - قهرمانی با تیم امید آق قلا

تا اکنون با چه کسانی به عنوان مربی کار کرده اید؟

-ابتدا از همه آنها نهایت تشکر را میکنم ، آقایان کریم قریشی ، حکیم قزل، عبدالطیف آرخی، رجب محمد وکیلی، ناز محمد توماچ، سراج الدین پوری ایوب ارخی، عبدالله شایسته، صفر چهره پرداز و بالاخره یکی از بهترین مربی هایم جناب آقای حکیم قرجه هستند که زحمات زیادی کشیده اند

کمی از بحث فوتبال فاصله میگیریم ، غذای مورد علاقه شما چیست؟ ( خنده ) چگدرمه

آقای عزت الله گلی آیا ازدواج کرده است؟

فعلا نه ، حتی به فکرش هم نبودم ( قهقه)

شیرین ترین خاطره فوتبالی شما و تلخ ترین آن؟

- شیرین ترین آن که بر میگردد به سال قبل در سری مسابقات کشوری مرحله 1 که در ضربات پنالتی تیم مدعی بهمن شیراز را شکست دادیم و تلخ ترین آن هم در همان مسابقات بود که در مرحله دوم با قبول شکست مقابل تیم آمل که تنها شکست ما بود از راه یافتن به لیگ یک امید کشور باز ماندیم

خاطره ی بدی بود متاسفم ، الگوی ورزشی شما در ایران و خارج از ایران چه کسی است؟

- در ایران محمد علی کریمی پاشاکی ( علی کریمی ) در خارج از ایران هم طرفدار زین الدین زیدان ( زیزو ) هستم

و اما هر چیزی پایانی دارد ، رسیدم به آخر مصاحبه امروز ، اگر حرفی برای گفتن دارید در خدمتیم :

- هر چقدر کمتر جواب انسانهای منفی را بدهید در زندگی با آرامش بیشتری برخوردار خواهید بود، به خاطر حرف های مردمان اطرافت زندگی خودت را خراب نکن این مردمان گر پیامبر هم بودند صد ایراد از کار خدا میگرفتند شما که جای خود دارید ، با تشکر از مدیریت وب فوتسالی ها جناب آقای حنفی

ممنونم و خداحافظ شما

خداحافظ ...

حرف زیبایی بود از آقای گلی ، واقعا جای بسی تفکر و تامل دارد ...

امیدوارم لذت برده باشید با تشکر حنفی..


[ شنبه 14 آذر 1394 ] [ 17:53 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )